ramlat på en vägbula

hej igen, nu är det 3 veckor sen jag skrev,  har inte varit inne och hunnit skriva tyvärr...
känns lite som jag är på hal is, ingen vidare bra känsla!
Kärleken börjar krusa sig, om 2 veckor kanske jag inte har ett hem, har tappat kontakten med många många vänner. Men mer om det kommer i inlägget!

vi kan väl börja på punkt ett. Jag älskar honom men just nu är vi en ond cirkel. Allt blir bara fel jag menar ska man ha sex bara för att han vill det, ska man städa bara för hans skull, ska man låtsas vara någon annan bara för hans skull. Nej sån är inte jag men varför blir det så, mår inte bra det är ju en sak som är säker. Försöker prata med honom men han har svårare att prata om känslor och så än vad jag har. Och det respekterar jag, jag har varit sån förut. men har lärt mig att börjar man inte prata så förlorar man varandra. han vet knappt hälften till varför jag mår dåligt men tänker inte berätta allt för ens jag ser mer ansträgningar. Sen det här med att försöka leva 2 st i en liten etta. Ja haha det är ju ett stort skämt! Sen är det ju inte roligt och höra honom säga med ledsen röst att det känns som han precis fått ordning på sin lägenhet. Då känns det ju inte direkt läge till att prata om "oss". Känns som han är inställd på att leva i sin etta ett bra tag till. Suck. Vet inte vad jag ska göra. känns som jag gått på en vägbula, ramlat och tar mig inte upp. Hjälp!

Ja sen punkt två. Vad ska man säga mina föräldrar ska troligtvis flytta om 2 veckor till en etta. Ja och då kan ju inte jag flytta med, vilket gör mig hemlös. Wohoo.. nu ska vi inte rita fan på väggen för allt beror på vår granne ifall han hinner och har råd att flytta in hit. Vet inte vad jag ska hoppas på nu går ändå allt åt helvete så varför inte det med. Nu fick jag reda på att min hund rymt och varit borta över en timme, Han är uppe hos min pappa i vår sommarstuga. Åhh det är väl just typiskt!!!!

Det här med mina kompisar tar jag imorrn, för nu orkar jag inte nu blev jag så orolig för min tyson!

ha det bra hopaps det löser sig för vissa av er!
kramar





*Diamonds are a girls´best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback