Spelet är slut!

Spelet är slut!! Mitt och Karros älsklingsspel "Prince of persian" är slut, vi klarade hela spelet. Snacka om besvikelse. Vi vill ju inte att det ska vara över det är under såna här stunder vi får riktig kvalitets tid med varandra. Så dags och leta upp någon som kan låna oss uppföljaren, då playstationet inte är mitt kan jag inte köpa ett vilket jag hade gjort imorrn i annat fall.Nu är det dags för lite mackor chips skipbo och sen filmen "walk the line".

Igår var jag på bröllop med pojken, kändes lustigt! Efter fredagen, han kom hit mitt i natten efter jag messet honom det blev med tårar för hans del medans jag var bara stum. Kändes som mina känslor flytt!
Jag älskade ju honom ju varför kände jag såhär. Det gick som kalla kårar i kroppen. Kände avsky, man ljuger inte för mig! Sen vet jag att det kommer säkerligen vara hon som är anledningen till att vi tar slut.
Vilket känns jävligt tungt. Men det är ju upp till honom och bevisa att det bara är jag. Även att han säger det men ja mycket står på spel. Under bröllopet tänkte jag bara på hur vårat bröllop skulle se ut m.m.
tittade på honom och var nära och gråta då visste jag att jag älskade honom. Däremot visste jag att någon förlovning skulle inte ske de närmsta månaderna eller året, men bäst så, måste lära mig och lita på honom och vill att han ska förstå vem jag är först.

Efter bröllopet var det dags för gårdsfest vilket var sådär, kändes jobbigt att jag var där när jag dagen innan flyttat alla grejer. Men det gick bra, därefter blev det en snabbrunda på kaos och vidare till vallen. första halvtimmen började bra sen blev man nykter då man inte höll igång hela tiden. Kändes surt och blev bara ledsen,ångest fylld och irriterad. Var beredd att sova själv men Pojken följde med hem, pillade mig i håret och jag somnade på en gång.

nej nu ska jag gå och göra i ordning mina mackor... Yiiha
p.s. fick Bh och trosor av pojken jättefina bhstrl var rätt dock var trosorna förstora vilket jag inte kunde säga till honom, Men får väl göra det i veckan så det inte blir fler förstora... om det blir fler. Men han var så söt att jag hade inte mage att ens skämta -jaha du tycker min rumpa e så stor! då hade han tagit åt sig om jag känner honom rätt.  Sköt om er alla..



*Diamonds are a girls´ best friend*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback