Tom!!!!

Känner mig så tom, hela jag bara darrar, en tår var det enda jag kunde få fram. Är så frustred, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Känslorna är många samtidigt så är jag så tom att jag är mållös.
Vet inte vem jag är längre känns det som. Fick tillbaks lite av mig själv igår men för en stund sedan drogs hela jag väg ner i ett svart hål! Orkar inte mer, samtidigt vill jag inte att det ska vara hon som är orsaken!
Men ja vad ska man säga. Känner mig så förnedrad och äcklad! Varför hittar jag fel hela tiden. kommer jag aldrig vara lycklig??!!! Vill prata med dig ringa dig nu, men det går inte. Jag ville så gärna trösta dig men det gick inte. En viss del av mig bara dog! Kändes som hela jag dog för en stund!

Jag fattar ingenting, lyssnar på massa snyftlåtar och tittar på våra bilder, kan inte ens gråta! Det går inte jag bara skakar! Lyssnade på en låt men vad kommer upp jo hon!!!!!

Kanske måste sätta ett stopp för det här nu, för ja jag hatar detta! Jag mår inte bra!
Fy fan och ha använt samma sak som hon sovit i samma säng. Nej nu blev det för mycket!
Kändes som sista droppen, vill inte det. Men jajag vet inte längre!

Efter att ha spelat gitarr sjungit, pratat skit pratat om förhållande sen kom dödsstöten!

Jag blir så arg!!!! varför!!!!

Hon kommer alltid att poppa upp sa jag efter att ha gråtit förra helgen, och vad händer redan veckan efter.. att du ens ville göra det med mig, VA?!! jag ska tvätta mina händer nog ikväll, kan inte sluta se er ihop!!!

Vill supa mig aspackad, men det gör ju inte saken bättre man bedövar bara känslorna el så blir det bara värre... sen ska man på bröllop imorrn, jättekul NOT!!!! Och då kanske man inte ska stinka sprit! Har inte ens råd o köpa det jag vill ha på mig, känns B allt ihop...

Fy fan detta är ju dömt från början! varför ska kärleken vara blind! och fänglande?!! 
Har jag blivit fri nu tro, vill itne vara fri men orkar jag mer? Jag tror inte det!

Hatar detta!!

ha d

*diamonds are a girls´ best friend*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback