Trött

Guh vad trött man är, snoozat telefonen och blivit väckt sen halv åtta. Ingen höjdare Somnade väl runt halv fyra igår spelade Skipbo till 02.00 därefter var det mer kvälllsmacka och tv:n som gällde.
Skönt att umgås med Karro mår så bra i hennes sällskap hon förstår mig på ett plan som ingen annan gör. När vi skulle sova låg vi och läste, vi sa knappt ett ljud till varandra så skönt att inte behöva känna press. Älskar dig gumman!

Ja hon ligger och sover fortf, och jag ska städa lite strax röjde undan det värsta innan päronen kom hem.   men fortf. mycket kvar. Hatar att ha det stökigt men orka bry sig i en lägenhet där man mår skit! Som t.ex. hos Christian första veckan/veckorna städade jag och diskade upp all disk m.m. men inte nu längre och då får man höra att han blir irriterad på disken?! Eh hallå!!! Det tog hårt måste jag säga. Men ja såna saker och mycket mer har fått mig att flytta hem alla saker till päronen. Då slipper han mig där och extra disken och då får han faktiskt fixa det själv!!

Nej nu ska jag ta mig lite frukost och söka lite fler jobb.

Ha det kanon mer kommer ikväll!



*Diamonds are a girls´ best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback