Var känns det jobbigt?!

Idag har jag varit hos optikern och fått min syn checkat, hade brytningsfel och blivit sämre på båda ögonen.. ingen höjdare men får ju ett par snygga brillor om 2 veckor drygt så det är ju alltid något..

En sak jag undrar är, varför känns det här med ex så himla jobbigt! Jag tycks bara haka upp mig på det hela tiden. Och det är verkligen skitjobbigt, visserligen har jag blivit påmind om henne i 2 månaders tid och ja efter i fredags har det ju verkligen inte varit lätt.. Men idag hade jag inte en enda tanke på det, jag satt til och ed och funderade på om vi skulle ta en lägenhet som låg ute på blocket, kollade efter en ford mustang som kostade 15.000 allt jag kunde tänka på var att jag ville vinna pengar så jag kunde köpa den. Då den är så billig kanske den inte fungerar så bra länge till men det är värt det för att se minen på hans ansikte.. Jag tänkte till och med på att jag inte ville att han skulle ha en strippa på sin svensexa...
Därefter gick jag hem till honom och städade, var inte så mycket men sa till mina föräldrar att jag skulle komma om drygt en timme.

efter 20 minuter var jag klar.. Kom dit kändes väl okej, men allt eftersom högg det i bröstet... Jag diskade så fort jag bara kunde ville bara därifrån jag såg henne framför mig, allt i mig bara dog igen. Det kändes så fruktansvärt jobbigt, Jag såg oss göra slut, alla tankar jag tidigare haft försvann direkt!

Ikväll kommer jag vara där troligtvis sova över om han sover med mig på soffan..
Och jag hoppas verkligen att han ta det här på allvar att detta är ingen lätt grej för mig, och som jag sa till honom häromkvällen nu är det upp till bevis! Ska snart hoppa in i duschen vill ju vara fräsch utifall det blir något av sexdelen. Får se vill ju samtidigt som det värker i hela kroppen.

hade mer planer på ikväll men tänker inte genomföra dom..
Lagat mat, tänt 56 ljus i hela lägenheten (då vi varit tillsammans i 56 dagar i dag), skulle bränt en skiva med låtar som har haft en betydelse under min tid me honom, köpt en blomma m.m.
men nej det går inte! Jag klarar inte av det! Blir pizza tvspel om han nu orkar *hoppas* och sen sova kanske sex innan...  Jippie =(

aja får se hur kvällen blir, mår jag allt för dåligt så sover jag hemma men ska försöka stå ut..

Ha det bäst ni andra

and don't forget!

*Diamonds are a girls´ best friend*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback