Älsklingen är hemma och ikväll blir det fest!

ja då var älsklingen hemma igen, kom hemm rätt sent igår runt halv nio då blev det pizza. mums.. men stackarn vilket bemötande han fick var så hungrig och hade inte fått i mig någon mat. Var inte på det bästa humöret kan jag säga! Men det gick över efter en halvtimme, o då var man fit for fight igen!

Har knappt kunnat sova inatt har hostat som bara den, inge vidare men nu har man hostmedicinen igen så kanske får lite sömn imorrn för inatt kan jag inte ta den då den innehåller morfin. Aja baja!

idag har vi varit ute hos hans föräldrar, lille morfar fyllde 82 år. härlig gubbe haha, han frågade om jag fick någon pli på Chistian, ja då sa jag sakta men säkert.. kort därefter så säger han åt mig att jag har mycket och lära. självklart svarade man med ett leende. Träffade även hans bror och fästmö och gudson/brorson för första gången trevligt trevligt. Kommer trivas bra här, Sköööönt!

Ikväll blir det kalas på kaos igen, ska bli kul för ikväll följer pojken med, får se om vi går vidare eller om vi vandrar hemåt.. Beror på vilket humör man är på=).

På Måndag blir det hemlig trip med Christians föräldrar neråt landet. Spännande spännande, skulle ju inte fått följa med egentligen men ja det fick jag, och snacka om jag blev glad! åh älskar honom så vad ska jag göra...
han ligger nu och sover på madrassen i vardagsrummet gick in och titta till honom hjärtat slog trippelvolter när han låg där o snarkade så sött..

Nej nu ska jag gå o krya ner lite hos honom innan vi ska bege oss igen..

ha det kalas!

*Diamonds are a girls´ best friend*

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE YOU!

2006-07-26 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback