Idag kommer han hem!

Känner mig helt sliten vaknade runt 15 idag, helt sjukt! Jag får panik, mår inte bra av att inte ha något jobb. men nu har jag skrivit en ansökan till Netto, kanske inte bästa jobbet men det ger pengar. Och det är ju ett måste i dagens samhälle. Suck!

Ikväll kommer i allafall Christian hem känns jätte bra, har saknat honom jättemkt. När man är nykär vill man ju kunna ses ofta, men nu när han tog åt sig att jobba på semestern har det inte blivit så mycket. Men ja inte mycket man kan göra åt nu är han fri i 2 veckor och då kommer jag kanske få lite mer tid med honom. Tänkte överraska med en liten 3 dagars trip men ja där kom ju mitt största dilemma in i bilden. PENGAR! Blir knäpp. Hade varit så mysigt lite utgång i en främmande stad, massa mys och mycket mer ja det hade blivit en riktig upplevelse. men det får bli längre fram när jag e framgångsrik haha.. =)

Pratade med  honom igår och nu vet jag att förlovning kommer aldrig bli aktuellt. Nej för då måste man gifta sig ser ni, medans jag ser det som en symbol för hur stark kärleken är ser han det som ett kommande sätt att fästa sig för livet.           japp så så var det med det. Men ja även om han känns rätt vet man inte vad man träffar längs vägen. fast just nu vill jag att vägen ska vara tom. Nu när jag träffat en den bästa killen på länge är jag naiv, måste sluta upp med det. kanske borde man vara singel tills man fått kalrt för sig vart man står!! Men älskar honom för mycket! vill inte vara utan honom!

Drömmer hemska drömmar, vet inte varför. men måste gå och spå mig och se vad allt detta betyder. Det tråkigt är att pojken skrattar bort det. skulle vara kul och se hans min när jag börjar med det. Men för att kunna börja måste jag hitta mig själv.

Nej om man skulle hoppa in i duschen så man e nyduschad och klar tills han kommer hem.
Sköt om er så syns o hörs vi snart igen /Förvirrad men fortfarande lycklig



*diamonds are a girls´best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback