Kaos

Vi satt som sagt här hem fram till halv elva lite senare än vad det var tänkt men blev massa allvarligt prat, och då vill man ju inte bara avbryta. Därefter gick vi till kaos, vissa av de gamla vanliga människorna saknades men det var som vanligt rätt stämning och leende på läpparna vart man än vände sig =). Runt tolv slaget begav vi oss till broadway där ja man kan säga som så att det blev inte riktigt som man tänkt sig. En man i 40 års åldern var på oss och var allmänt dryg så sabina ljög ihop att vi var lesbiska.. WEI kände jag, 1 jag kommer från den här stan och vill inte ha mer skitsnack i den här stan. 2. Jag tycker man kan vara vuxen nog och bara be honom att gå. men då dom ljugit ihop det under de 5-10 min då jag var borta kunde jag inte förstöra allt så sa att nej jag har pojkvän men att han accepterar att jag är med dom. Helt sjukt! Kändes så fånigt. Men han tog piken och försvann. Kvällen fortsatte med flirt hit och dit och dans för fullt. Flertal killar var så desperata att jag vände på min ring så den såg ut som ja en annan slags ring och sa tyvärr och flyttade mig en bit bort. Genast tog dom avstånd, det är sällan en tjej skulle göra det. kvällen gick väl lite hit och dit kan man säga Sabina ville att sitt ex skulle komma medans jag o Eimi ansåg att hon var där med oss och skulle släppa loss och ha kul utan honom. 10 min innan stägning kommer 40åringen från början av kvällen fram och frågade Eimi och Sabina hur dom kunde ljuga om att dom var lesbiska?! då hade han sett sabina vara lite intim och dansat med en kille. men snälla varför har han ens tittat in dom och varför ens bry sig. Han blev så dryg att vi fick honom utslängd, vissa människor förstår jag mig inte på. Just det under kvällen tog jag även han om Nettan en helt främmande tjej som var deckad på toan i ca 2 timmar det var en upplevelse, men ja tyvärr har jag inte hjärta för att bara gå min väg. Jessica hennes kompis var där också och henne hade jag träffat tidigare, haha vi träffades på Ernesto och jag skulle resa mig från bordet som vinglade till och spillde ut hennes drink då fixade jag en ny till henne snälla som man är. Men hoppas du mår bättre idag tjejen och att ni kom hem okej. 

på väg till corner blir det massa irritation i tjejlägret och väl framme bryter det ut, mer om det kanske kommer.. men inte nu, därefter blir det efterfest. Hattfnatt fest! Åh så kul, har inte vari på det på flera månader och mitt häjrta och hela jag mådde så bra. Det enda som saknades var pojken men ibland måste man ju roa sig på eget håll dock fanns han inte ens hemma så jag kunde krypa ner hos honom =(.

Blev så glad när Anna sa: Suss du lyser, det lyser verkligen om dig.. är så glad för din skull.. Efter hon sagt så kunde jag inte sluta le, och då sa hon: Suss du lyser 10 ggr så mkt än den Suss som brukar vara här uppe. Gissa om hjärtat slog. Ville bara skrika ut hur kär jag var. men som jag berättade för Anna, angående det jag skrev i det tidigare inlägget om förlovning.. Jag sa i allafall hur rätt det än känns så kanske jag ska se till o tygla hästarna, och göra det rätta. Och hon nickade instämmande! Är så kär, tänker inte förstöra detta, kvällen igår fick mig att växa!!


P.s. Bilder från kvällen kommer inom kort D.s.

Ta hand om er alla /strålande glad




*Diamonds are a girls´ best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback