Tack!

Jag vet inte vart jag ska börja, men tack sabina och Eimi att ni förstår mig och lyssnar på mig.Vi ska snartbort till kaos och klockan börjar närma sig 22, Vi har kört "jag har aldrig" vi har pratat om sex,otrohet,killar i sig, förlovning, familj, succes m.m.

jag lever ett dubbelt liv, ett omedvetet ett.
Den ena sidan av mig vill träffa män av olika slag, vill resa jorden rutn och upptäcka saker
Den andra sidan vill förlova mig stabilisera mig, visst vill jag skaffa barn men först vill jag resa med min partner.
Ikväll diskuterade vi vem som hade det bäst och det är mitt rikiga jag den andra personen i mig. Problemet är att jag kan aldrig säga det till en partner. okej om jag vore 30 då är det väl en sak, men jag känne rmig som 25-30 ändå är jag bara 20. Livet är orättvist...

sa ikväll att skulle christian fråga om förlovning skulle jag säga ja direkt, men att det kanske inte komemr förens om ett halvår, ni förstår mig varför tack för att ni lyssnar tjejer. men sen vet jag att den frågan kommer jag inte få och om jag får den lär det dröja 2-3 år om inte mer. Önskar verkligen dom åren gått jag gör verkligen det!

jag lever i den drömvärlden som bara finns när jag stänger ögonen. i mina drömmar lever kärleken i verkligheten är kärleken suddig. Vad är kärlek.?? jag frågar dig?

dags att kila! Hörs inatt eller imorgon...


*Diamonds are a girls best friend*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback