väntan...

Då sitter man och väntar på att Eimi och Sabina ska komma, småsegt har ingenting och göra eller egentligen har jag massvis men väljer att skjuta upp det dum som man är. Ikväll blir det  massa mys med film och god mat sen kommer kanske Christian hem ikväll hela magen pirrar bara jag tänker på honom, önskar jag alltid får känna såhär.
Mörkret började skingra sig och jag såg ljus jag gled sakta sakta på mot ljuset och där stod den finaste av alla änglar och det var du, jag ser knappt mörkret längre du är mitt ljus i vardagen är så glad att du finns.

Imorgon blir det utgång på Broadway, ska bli så kul att få gå ut och hålla ihop med dom man går dit med, i söndags var jag på strand men alla bara sprang runt och jag satt själv större delen av kvällen och längtade hem till sängen där christian låg och väntade, kvart över två kom han och räddade mig från galenskaperna och körde hemåt, så skönt! men imorgon ska jag vara med Eimi och Sabina och vi kommer hålla ihop hela tiden, blir nog förfest hos kaos ska bli skitkul. Emanuel är hemma men åker troligtvis i helgen eller nästa vecka och vi har ännu inte hunnit festa eller träffats. Saknar dig som bara den juh. Du får mig alltid glad ja då du inte får mig att gråta givetvis haha men då är du gullig och vill bjuda mig på mat och prata hihi ja du vet vad jag menar.

Nej nu kom min bror innanför dörrarna och vill låna datorn så då får man väl vara lite snäll, skriver mer imorgon eller inatt, ska börjar uppdatera saker och ting.

see you, life is not what it seems to be!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback