Blev bra i allafall!!

Kvällen,natten mellan lördagen och söndagen blev bra i allafall, skrev ju sist att jag trodde det inte alls skulle gå. Sen var man väl inte på topphumör heller. Men det blev grillning, mycket mys, bada, skumpa, filma m.m. Riktigt bra...Sen på söndagen var vi ute och gick sa knappt ett ord till varandra vilket var lite tråkigt men han pratade lite om när dom var små vilket var kul o höra. därefter åkte vi motorcykel på landsvägar och avslutade på vassmolösas gästgiveri vilket var perfekt avslut god mat gott sällskap.

sen var vi tillbaks till verkligheten, vilket inte är så kul. Men så är det. Drömma kan du endast göra ett litet tag. Pojken har börjat prata i Jag form nu och slutat med Vi form, vilket gjorde att jag började prata i Jag form också för att se hur han skulle reagera, men blev ingen vidare reaktion så känns väl sådär kul, men då blir man allt mer på sin vakt över sina känslor och om det verkligen kommer att vara vi. Visst att jag känner så nu eller kände så för ett tag sen. Men alla kan väl känna så när man är nykär.. problemet är att jag känner så mycket mer än så han vet saker som väldigt få vet om, och det är saker jag endast skulle anförtro mig till honom om, om jag visste att det kändes rätt.

Men han har i allafall planer på att köpa huset i trekanten, jättekul för hans skull men inte för oss.               Sen blir det ingen utlandsresa, inte för oss i allafall. så tanken om att åka till stugan i slutet av oktober-november sket sig ganska rejält. Han ska nämligen vara ledig förste veckan i oktober och vill då åka upp till stugan. men men, får se om ajg åker utomlands med någon kompis, tanken var ju den att jag ville åka med honom och fixa vårat förhållande på en annan nivå. men tittar fortf. på resor hittade till Bulgaren 699kr, känns lite skrattretande när man inte kan åka. Sen att det inte är 40 grader varmt direkt längre gör inte så mycket. men men får se hur saker och ting artar sig.

nej nu ska jag forts. söka jobb skriver mer ikväll ha det kalas!
 
KRAMAR

P.s. Fia och Karro ni är toppen! D.s.


*diamonds are a girl´best friend*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback