Ingen drömhelg!

Trodde denna helgen skulle bli en dröm helg, vi skulle tälta komam bort från allt, lära känna varandra bättre. Men så blev det inte, Vet att han har svårt att prata men vill veta så mycket om hans liv hans uppväxt vem han är och vad han känenr för saker och ting. Men vill inte alltid vara den som tar intiativet till samtalsämnen.
Vi skulle som sagt tälta inatt, han hade aldrig använt tältet, så det blev en liten utmaning att sätta upp ett helt nytt tält. men skulle bli kul, dock kände jag mig bara ivägen. Och ville inte vara delaktig, kändes så fel.
Fick till och med en tår i ögat barnunge som man är. men ja kvällen blev väl hyfsad men nåt om att lära känna varandra blev det ju inte av direkt..

Nu ska vi iväg till trekanten och åka motorcykel, känns väl sådär kul. Hade hellre gjort det imorgon med tanke på hur jag tänkt mig kvällen. Men jag har kommit fram till att han ska få bestämma och göra valen i vårt förhållande. Får se om jag blir på påhittar humör under kvällen, men cowboyhatten och de andra lär ju inte dyka upp. För ja som sagt dagen har inte varit bra.
Sen att jag ska vara så beroende av min partners humör är lite jobbigt, förr gjorde han grimaser och pratade me olika dialekter och fick mig och skratta direkt när jag var nere. men inte längre!

Sen när jag väl sa det i bilen kan du inte göra så där så jag skrattar, så sa han att han hade ont i huvet. men kände att ett skratt från mig skulle väl ta bort liteav det. Huvudvärken blir ju inte bättre av att ens partner är nere. Men jag ska inte pressa honom, hoppas den gamle christian kommer tillbaka saknar honom så grymt mkt. Det var ju trots allt pajasen jag blev tillsammans med...

Måste hoppa in i duschen skriver mer imorrn..

*Diamonds are a girls´ best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback