Trött, kommer bli en stressig dag!

Ja då var man trött,seg och fasar över denna stressiga dag... Ska ta en power nap på en halvtimme känner jag, inte mer för då klarar jag inte av dagen. Plus att Karin kommer vid halv tolv. idag har man varit och fixat nya p-piller då jag pratade med den bästa av de bästa på ungdomsmottagningen så kunde jag öppna mig mer och berätta om mina humörsvägningar. sa helt enkelt, kan man få humörsvägningar av mini-pillrerna? -Ja.. ja för jag förstår inte att min pojke stannar kvar!
Och därefter pratade vi ut om det, och hon tyckte jag borde byta. Jag menar jag lir nedstämd och ofta irriterad på ingenting. Känner inte igen mig själv! Vilket har varit grymt jobbigt. och tärande på vårt förhållande.

Jag är som sagt redo att göra allt för honom, och detta är ett steg i rätt riktning! Funkar inte att man blir nedstämd, irriterad, arg och mår psykiskt dåligt när man är med den bästa killen man träffat. blir lite fel då. Så hoppas dom här ska hjälpa. Mor min ska även köpa lyckopiller till mig, men via hälsokost! känns dumt att börja med antideppressivt med en gång då jag är emot det. Skulle ringt psykolog idag men blev så stressigt i morse. så täntke att ajg ska upp tidigt imorrn då jag behöver få in en dygnsryhtmn.

Nej om man skulle ta den där powernapen nu. karin kommer vid halv tolv, vid två ska jag ringa Jennie måste ringa markus nån gång under dagen. Vid kl17 kommer pojken hem och då msåte jag ha mat på bordet. Och Vid 20 ska jag och Fia iväg och träna så det blir fullt ös medvetslös.. AAAAHH

ha det bäst alla!


*diamonds are a girls´ best friend*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback